torsdag 20 december 2012

Dörrkrans.

Ja i år som alla andra år så skulle det massproduceas dörrkransar. Eller ja några i alla fall. Mamma, Ingrid och Brorsan, Reidun, Mia med familj och så klart jag själv. men det tar ju inte så lång tid att pyssla ihop bara man har allt samlat. Gör en eller fem spelar inte så stor roll. Jag tog tillfället i akt att gå ut med pipen samtidigt som jag samlade in granris och annat bös utifrån. Mamma o pappa har en jätte hög dekorations buske som är snygg att göra kransar med. Vet dock ej vad den heter men de kanske någon annan vet. Jag dekorerade med tjockt ullsnöre, hemmagjorda garntomtar, torkad frukt, pepparkaksformar, hemmagjutna betonghjärtan, rosetter mm. Det är bara att gå lös med vad som finns hemma!!

Mammas

Ingrid och Brorsans

Mia med Familj

Min o Johans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar